0
اعتذر ..عن قراراتي..
اعتذر عن بركان أشواقي...
اعتذر لو على عمري أأتمنتك..
اعتذر لأني لم أخونك..
كنت في نارك وطنك ودارك

..اعتذر..
لأنني أحببتك أنا..
لأنني كنت موهوم أنا..
الذي عاش مخدوع أنا..
والذي نهايته دموع أنا..
ماذا فعلت
أيام وشهور
إخلاص وحنين
امشي.. والقي القلب في حضن ..
عيون خاينين
أحضان سكاكين
راجع شارب منهم حزن..

أنا لو آسف ..
آسف إني..إني فيوم قربتك مني
كان إحساسي فبعدك عني
ظلمه وعتمه ورعب و خوف..
كنت عايشلك ثانيه في ثانيه..
كنت بحس إن أنت الدنيا..
بيني وبين الناس التانيه
حاجز عاجز فاقد الشوق..

آسف جدا على أخطائي..
آسف على بركان أشواقي..
آسف إني غصبن عني كنت كثير عن حبك باقي..
آسف لو على عمري أمنتك..
آسف ما جرحتكش وخنتك..
كنت فنارك وطنك دارك كنت فليل الغربة مدينتك..

سبني أعيش فنهار
سبني أضيع وانهار..
سبني جايز أنسى مبارح وأنسى أحزاني أنا..
أبقى مين أو إيه أبقى حبيبك ليه؟!..
ده أنت عايز قلب جارح قلب غير قلبي أنا..

إحساس كذاب غدار قلاب..
كل كلامك وهم وكدب..
إنسان بياع
جراح خداع.. تعرف إيه أنت على الحب؟!

أنا لو آسف بتاسفلك
لو في حياتك كنت واقفلك
كنت كثير عمال بحلفلك إني هعيش العمر معاك..
كان صعبان على قلبي خضوعك
كنت ملك بي وكنت قلوعك
كنت مصدق كل دموعك
كنت بحس إن أنت ملاك ..آسف..
..آســف جدا..
التعليقات
0 التعليقات